May 30, 2009


Kőkemény egyházkritikát ígérnek a Cannes-i filmkritikusok

Alejandro Amenábar rég biztos pozíciót tudhat magának a filmes világban olyan kaliberű filmekkel a háta mögött, mint a Nyisd ki a szemed!, a Más világ illetve a Belső tenger.
Legújabb alkotásában, az Agora című filmben a gyönyörű Rachel Weisz ókori egyiptomi filozófust alakít a keresztény hit terjedésének idején.
Az Agora az idei Cannes-i Filmfesztiválon is tiszteletét tette, a kritikusok többsége megjegyezte, hogy a film egyedülállóan erős egyházkritikával él.

Hogy mindebből mi igaz, a december 18-ai premier után kiderül.
Addig is itt a film első teaser-e, illetve az első hivatalos poszter.




*Csernák Ákos

3 comments:

Anita said...

Amenábar az egyik legegyedibb rendező akit ismerek. bár meg kell hagyni nekem az otthonában készíetett filmek jobban a zsánereim :)))) (bocsi)
mindenesetre huuuuh nagyon várom az új csodáját!

Ákos said...

Én sajnos úgy vagyok vele, hogy a Más világot imádom, nagyon erős valláskritika, így csak a kedvencem lehet. :)
Sajna a Vanília égboltot előbb láttam, és így a Nyisd ki a szemedet egyelőre nem akarom megnézni.
A Belső tenger pedig... :)) Fogalmam sincs miért nem tudok vele haladni, pedig ha tudnád, azóta hányszor hozzáfogtam, és ráadásul mennyire tetszik!! Mégsem vagyok képes a végére érni.

Ezt az újat rettenetesen várom, már csak Weisz miatt is. Amúgy ő játszik majd a Komfortos mennyországban is, ja meg visszatér Hugh Jackman mellé egy új produkcióban.

Anita said...

sajna én is előbb láttam a Vanília Égboltot :DDD

Post a Comment