August 1, 2009

Hurrá!

Nagyon szeretem a Blogspotot, meg minden.. Szerintem messze a legjobb blogrendszer, egy lapon talán csak a Wordpresset lehet vele említeni.
Na de az utóbbi pár hétben már kezdtem egy furcsállni, hogy miért nem javítják végre a kommentküldés problémáját. Történt ugyanis - ahogy már jó pár olvasóm figyelmeztetett (ezúton is köszönöm, magamtól biztos nem vettem volna észre) -, hogy egyszerűen lehetetlenség volt megjegyzést küldeni a különböző blogbejegyzésekhez, ugyanis a kis megjegyzésablak teljesen bekrepált.

Ahogy a kép is mutatja, a szóellenőrzés után egyszerűen nem lehetett túllépni. Nos, mivel változás nem történt, én pedig nagyon megelégeltem a dolgot, ma utánajártam, és végre sikerült egy jobb módszerrel kiküszöbölni a problémát. Mostantól tehát ismét mindenki tud megjegyzést írni. Hajrá!

Idő közben pedig sikerült végre a címkerendszert is átszabnom, mostantól a kategóriák is fellelhetők az oldalsávban.

*Csernák Ákos

3 comments:

Atonemovie said...

És mostantól szóellenőrzés sincs. :)
Semmi szükség nincs rá.

Lacel said...

Egy kettő, egy kettő. Teszt indul!

Ha ezt látod akkor, ohhjeee sikerült ^^

Atonemovie said...

Ideje volt már, de nagyon.
Már kb. 1 hónappal ezelőtt jelezték nekem először. Mindegy, egy gonddal kevesebb. :D

Post a Comment