February 19, 2010

Oscar 2010 -előrejelzések

Ha megfigyelitek a Fel! plakátját, megdöbbentő hasonlóságokat fedezhettek fel a poszter és a címben említett díjkiosztó között. Csupa mennyei ámítás és önámítás, átlátszó húzások és fárasztó bunda, és mindennek köntöseként habos-babos, fenséges rongyrázás, aminek központi témája az, hogyan színleljünk meglepődöttséget, mikor majd az Avatar zsebel be minden lényeges díjat.
A Golden Globe-ról szóló bejegyzésemben mellékelt képen még feltüntettem saját vágyaimat, Oscar esetében felesleges egy pillanatra is hinni az igazságosságban.
Íme az én tippjeim, a kommentekben pedig várom az olvasók elképzeléseit.



*Csernák Ákos

9 comments:

rpepe said...

http://oscar.go.com/oscar-night/the-show
Nem tudom h jo helyen kutattam e, de ha rákatt a linkre akkor láthajtátok h magyarország hinyzik a listárol! Ez elég nagy szégyen, hiszen albánia, románia, szerbia, koszovo, mind közvetitik, csak éppen magyarország marad le rola! Ugy látszik itt csak monikára, joshira és a többi pöcsmutogato eszement állatra van igény! Szégyen!
Amugy Ákos én még mindig bizok abban h az Oscar megembereli magát és megprobál reálisan dijazni! Habár hatalmas Avatar fan vagyok, azért ennek a filmnek nincs helye a dobogo első fokán! Én oda a Becstelent tenném, és a rendezői díjat is Tarantinonak adnám! Az öreg Jeff lenne a legjobb férfi (a filmet még nem láttam de a munkássága lalpján már ki jár neki), Meryl Streep pedig a legjobb női főszereplő (ő viszont teljes mértékben megérdemli az adott filmben nyujtott alakitásáért). És persze az első számu favoritom Christoph Waltz!!!!
Amugy tud arról valaki valamit h mért nem adják elő a jelölt számokat a díjkioszton? Ha valoban igy lesz az szerintem hatalmas nagy melléfogás!

Atonemovie said...

Helo!
Nagyon köszönöm az infókat.
Ez kiábrándító, de a díjátadó még ilyenebb lesz. :) Én nem bízom már benne. Tavaly is a Gettómilliomos Atyaúristen.. És akkor megfeledkeznek olyan filmekről, mint A szabadság útjai, Gran Torino.. Röhej.
Az pedig, hogy nem adják elő a dalokat, szerintem is rettenet melléfogás. Tavaly biztos mindenki falnak ment Anne Hathaway rikácsolásától, de Marion Cotillard azért egy képzettebb szintet képvisel éneklés terén, nem beszélve a többi előadóról!

rpepe said...

Ugy látom neked elég mélyről jön az Anne Hathaway útálatod.... Nekem nincs vele sok gondom, nem tartom nagy tehetségnek de el teng-leng a többi között! Tavaly ugyebár kapott egy jelölést, de arról nem tudok mit mondani, mert a film megvan, de még nem jutottam oda h megnézzem! A nyitószámban az Oscaron viszont szerintem rendben volt... Nem volt vele gond.
Abban igazad van, h évről évre elsiklanak olyan filmek felett amik nagyon megérdemelnének legalább egy jelölést, valamiféle elismerést h: "Igen tavaly ez is egy kiváló film vol!". Idén szerintem az egyik az Everybody's Fine! Egy csodálatos film, és felfoghatatlan számomra h ott az Up a legjobb filmek között, de az emlitett mű még említésre sem került semmilyen kategóriában! Ez egy kicsit már elvesz az Oscaros kedvemből! :S

Atonemovie said...

Utálni azért nem utálok olyan embert, akit nem is ismerek (sőt olyat sem, akit ismerek :)), egyszerűen megvetem őt. Azért, mert amit a Rachel esküvőjében alakít, az több mint zseniális; mint kiderül a filmből, egy valódi színészóriással van dolgunk. Az a baj, hogy tehetségét ostoba szerepekre pazarolja el, ezt a viselkedést pedig utálom. Mikor ekkora hatalom van a kezében, és helyette Kate Hudsonékkal ökörködik.. Istenem.. Na mindegy.
Az Up! rettenetesen túlértékelt film, én nem értem, mi ez a felhajtás körülötte, pláne legjobb film kategóriában jelölni az erőltetettség egy új szintje. Az Everybody's Fine-ról eddig azt hittem, hogy valami kommersz komédia lehet, de felkeltetted az érdeklődésem, meg fogom nézni!

rpepe said...

Szerintem ezzel sokan igy vannak, mert sajnos az előzetes teljesen más filmet mutat mint ami valójában! A porton, a filmkataloguson a besorolása kaland, ami szintén nagyon megtévesztő mert a filmnek semmi köze a komédiához, vagy kalandhoz. Szerintem ez egy dráma. Nagy hatással volt rám. De Niro..... uff istenem, hatalmas színész, nem tudok már rá mit mondani, csak szuperlativuszokban lehet rola beszélni!

Rit said...

Jaaj... Már szinte hagyomány volt, hogy élőben nézem a díjátadót. Basszus, hónapok óta várom. Azért valahogy onlájn is lehet nézni, nem?...
Amúgy a jelölésekkel én sem vagyok teljesen kibékülve, de azért szorítok a Fehér szalagnak, Coraline-nak és Meryl Streepnek. :)

Unknown said...

Rit!
Online nem tudom h lehet e, de német, osztrák, vagy a környező országok csatornáin szerintem meg tudod majd nézni! Én vagy a pro7en, vagy szerb adon nézem majd!

Rit said...

Akkor majd csak lesz valahogy:) Ha másképp nem, átmegyek valakihez, aki fogja a pro7-t... Köszi Csaba!:)

Atonemovie said...

Rpepe: köszönöm, teljesen felkeltette érdeklődésem a film. :) Bár volna több időm filmezni, de csak március végén szabadulok fel egy-két fontos tanulmányi lépés alól (értsd! felsőfokú nyelvvizsga).
Állítólag az Oscar hivatalos weboldalán minden évben élőben közvetítik - reméljük, most sem lesz másképp.

Post a Comment