November 22, 2009

Lépések az olvasóim felé...

Maréknyi (vagy még kevesebb?) olvasóimnak intézem a következő bejegyzést.
A blogom ideiglenesen jócskán visszavett kezdeti lendületéből, korántsem jelenik meg annyi bejegyzés, mint a kezdetekkor, ez viszont nem azt jelenti, hogy szívesebbén kattintanék a blog törlése gombra, sőt! Az Atonemovie Blog továbbra is üzemel, és biztos vagyok benne, hogy ez még rengeteg ideig így is marad.

Mostantól azonban - a Ti részvételetekkel - kissé más felállásban kívánom folytatni a blogírást. Az interaktivitás szellemében ezentúl a Ti segítségetekkel szerkesztem tovább a blogot.
A burkolt célozgatásokat mellőzve: ha jeleztek felém egy-egy filmcímet, vagy akár alkotót, színészt, rendezőt, amiről vagy akiről szívesen olvasnátok itt a blogon, jelezzétek nekem, s megpróbálom teljesíteni igényeiteket!
Ezzel egyrészt szívesen felmérném a "kemény mag" létszámát, ha van olyan, illetve bízom benne, hogy előbb-utóbb képet nyerek arról, milyen irányba kellene elmozdulnia a blognak.
A Ti részvételetek mostantól részemről biztosított, a dolgotok mindösszesen annyi, hogy bármelyik bejegyzés végén, vagy erre a linkre kattintva a Hozzászólásokban megírjátok nekem, mivel kapcsolatban szeretnétek olvasni az oldalon.
Én pedig addig is remélem, hogy fogtok írni, ötletet adni, és így az Atonemovie Blog remélhetőleg szélesebb skálán folytathatja működését.
Írni tehát ezen a linken tudtok nekem.

*Csernák Ákos

9 comments:

Anonymous said...

Megjegyzés írásánál az IDENTITÁS VÁLASZTÁSA résznél választhatjátok a Névtelen opciót is!

Anonymous said...

Javier Bardemről olvasnék :DDDD. (még véletlenül sem Anita vagyok :D)

Rit said...

Szia!
Én például szívesen olvasnék tőled egy szösszenetet a Mulholland Drive-ról. Nem is magáról a filmről, inkább arról, hogy nálad milyen szavakba önthető gondolatokat hagyott maga után eme remekmű:)

Atonemovie said...

Szia Rit!
Először is köszönöm, hogy írtál. :)

A Mulholland Drive-ot tavasszal néztem meg, és azóta sem merek vállalkozni arra, hogy írjak róla. Döbbenetesen összetett műalkotás, de igazad van, sokadik elhatározásom után most már tényleg kell írnom erről és Lynch műveiről.
A következő bejegyzés erről fog szólni. :) Újranézem a filmet (szintén régóta tervezem), és a héten írok róla!

Atonemovie said...

Szia Anita!
Köszönöm a támogatást!
:D De mi volna, amit Te még nem tudsz Bardemről?!
A blogban már terveztem egy új kategóriában filmes alakokról írni (eddig egyedül Darren Aronofsky-ról írtam).
Azt hiszem, utánanézek a Biutiful című filmnek (is). :)

Anita said...

:D
filmek közül, engem érdekelne a véleményed a Good Will Hunting-ról. ha kezed ügyébe akad véletlen :) mindig szerettem ezt a filmet, de mostanában különösen nagy kedvencem. minden korosztályban mást ad nekem, olyna érdekes.

Rit said...

Szia Ákos!
Ha még aktuális a kérésed, én szívesen olvasnék pár sort Lars von Trier Antikrisztusáról. Most néztem meg és valahogy nem tudom hova tenni. Még azt sem tudom eldönteni, hogy tetszett-e vagy sem...
Mindegy, szóval érdekelne a véleményed erről a filmről.:)

Atonemovie said...

Szia Rit! Ez a bejegyzés mindig érvényes! :)
Én még szeptemberben láttam, akartam is róla írni, de lemondtam róla akkor, úgy éreztem, ennek még érnie kell bennem. Meg fogom nézni még párszor, és talán addigra összegyűlik valami értékelhető gondolat, mert hozzád hasonlóan én sem tudom hová tenni, bár nálam a maximum felé húz, már csak Charlotte Gainsbourg hátborzongató alakítása miatt is.

Rit said...

Oké, akkor nem vagyok egyedül:)
Nem sokat tudok a munkamódszereiről, de egyszerűen döbbenetes, hogy ez a pasi miket tud kihozni a színészeiből. Soha nem gondoltam volna például, hogy Charlotte Gainsbourg így rám tudja hozni a frászt:)

Post a Comment