December 5, 2009

Szavazás:
A következők közül mely film(ek)et várod leginkább?

A blog apróbb újításai közé tartozik a szavazás állandó lehetősége. Az első, lehető legtipikusabb kérdésre nem sikerült a teljes állásfoglalás, de a szavazások alapján a blog olvasói

  • Fej-fej mellett az Avatart és a Nine-t várják a leginkább
  • A 2. helyen holtversenyben említhető egyszerre a Komfortos mennyország és Az út
  • A 3. hely ismét osztottan jár A hercegnő és a békának, illetve a Viharszigetnek

Közülük leghamarabb, december 17-től láthatja a hazai közönség az Avatart, 24-én érkezik A hercegnő és a béka, január 24-én pedig a Komfortos mennyország debütál. Február 4. a Nine premierjének időpontja, a Viharsziget pedig jelen állás szerint március 4-én kerül a mozikba.
Az út premierjéről egyelőre nincs bővebb információ.

A szavazás további triviális kérdésekkel folytatódik: mivel rengetegen égnek Avatar-lázban, az új szavazás James Cameronhoz kapcsolódik. Ezúton is köszönök minden eddigi és további szavazatot!

*Csernák Ákos

3 comments:

Anonymous said...

Jó lenne ez a Cameronos szavazás, csak akkor nem ártott volna az összes filmjét berakni,(és most nem a piranha 2-re gondolok) pl.: The Abyss - A mélység titka (1989)ami nem éppen elhanyagolható Cameron és film szempontból sem.

Atonemovie said...

Igazad van, de maximum ötöt jelölhettem ki, így épp kicsúszott, pedig valóban lenne helye a felsoroltak között. Viszont ha már csak az új Avatar-trailerből indulok ki, ahol az Abyss-t nem, de a True Lies-t feltüntették, akkor érthetőbb, miért hagytam ki én is.

Anonymous said...

Egyiket sem fair kihagyni, szóval az sem lett volna jobb, ha a true Liest hagyod ki, esetleg szólhatott volna a szavazás a Cameron Sci-fikről és akkor befért volna, de nem lett volna true lies és titanic, mindegy, ha technikai korlátok vannak, akkor ez van. :)

Post a Comment