October 2, 2013

Coven visszaszámlálás: még 7 nap



Február óta bővítem az American Horror Story: Coven posztját, jobban mondva bővítettem addig a pillanatig, amíg ki nem kerültem Amerikába, ahol AHS-re készülés helyett az American Dream Story-t éltem inkább a CampLeaders hozzájárulásával. :)
Hajszálnyira voltam attól, hogy eljussak Boston-ba, ahol a 2. évad játszódik, és mivel épp a nyaralás heteiben forgatták a 3. évadot New Orleans-ban, nem sok kellett, hogy megszállottságból odamenjek. Azt hiszem, ez mégis marad jövőre.
Már csak azért is jövőre, mert az új évad jelenleg a legvártabb sorozatok között van számontartva, a folytatás szinte már most borítékolható. A promóanyagok elképesztő őrületet váltanak ki a kritikusokból és a nézőkből is, az Asylum kaotikus marketingjéhez képest az egész szellemisége sokkal tisztább és vonzóbb. Már most lászik, hogy Ryan Murphy megtartotta a szavát: a Coven nézőbarátabb és koherensebb lesz. Bízom benne, hogy a hihetetlen hype pár hét alatt meghozza Murphy 4. szerződését.

A rengeteg videó közül íme az új intro kisfilm (Angela Bassett eddig érthetetlen okokból kimaradt a credits-ből):




A boszorkányos/voodoo témájú American Horror Story: Coven október 9-én debütál, a csütörtök hajnali ébredések innentől kezdve garantáltak!



*Csernák Ákos

1 comment:

Gaál Bertalan said...

Azon gondolkodom mindig, hogy emberek hogyan képesek ilyen embertelenek lenni? Nem csak egy-egy őrült pszichopata, hanem komplett közösségek?!

Post a Comment